Służba socjalna

Wakacyjny wyjazd nad morze

Jesteś w: Aktualności Wakacyjny wyjazd nad morze

Tego roku spędziliśmy wakacje w wyjątkowy sposób. W okresie od 18 do 29 sierpnia wypoczywaliśmy nad morzem. 21 osób, kobiet i mężczyzn, spośród mieszkańców naszego Domu wypoczywało w Ośrodku Wypoczynkowym "Barka" w Jarosławcu. Podczas Pobytu nie tylko korzystaliśmy z plaży i kąpieli w morskich falach, ale też mieliśmy możliwość odwiedzić wiele ciekawych miejsc zarówno w samym Jarosławcu, jak muzeum Bursztynu, Motylarni, czy Papugarni, ale też w Ustce i wielu innych miejscach. Rejs statkiem po morzu stworzył namiastkę morskiej przygody, w Galerii Rybackiej poznaliśmy ciężką pracę rybaków, oraz ryby zamieszkujące nasze morze. Byliśmy też świadkami karmienia fok przez wykwalifikowanych trenerów, za co umiały się one odwdzięczyć niecodziennymi umiejętnościami, dając pokaz godny naszego zachwytu. Wracaliśmy do Łyszkowic wprawdzie troszkę zmęczeni wielogodzinną podróżą, ale za to szczęśliwi i pełni wrażeń z wakacyjnej przygody.