Służba socjalna

ZAKOŃCZONO! NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: KSIĘGOWA/Y

Znak:PS.1102.1.2023

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach,
Łyszkowice 64, 32-104 Koniusza

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: KSIĘGOWA/Y

I. Wymagania niezbędne (formalne)

1) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach

samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.530 z późn.zm.)

a) posiadanie obywatelstwa polskiego,

b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia.

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym określonym

w ogłoszeniu o naborze,

2) wykształcenie średnieekonomiczne i staż pracy minimum 2 latalub wykształcenie

wyższe ekonomiczne.

 

II. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

1) doświadczenie na stanowisku związanym z księgowością w jednostce budżetowej

2) znajomość aktów prawnych a w szczególności:

  • ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,

  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,

  • ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów

    publicznych,

  • ustawy o dochodach JST z dnia 13 listopada 2003r.

  • ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

  • ustawy ochronie danych osobowych, RODO

  • ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej,

  • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994r.,

  • rozporządzenia z dnia 25 marca 2004r. w sprawie warsztatów terapii zajęciowej,

  • znajomość przepisów dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej, sporządzania

    sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz klasyfikacji budżetowej,

3) zdolności organizacyjne,
4) umiejętności skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
5) samodzielność, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność,
6) wysoka kultura osobista,
7) umiejętność pracy pod presją czasu,
8) znajomość obsługi internetu oraz programów komputerowych: ZSK Cogisoft, arkuszy kalkulacyjnych (Excel), Microsoft Word, Access, e-puap, pue,


III. Zakres wykonywanych zadań

     

  1. Prowadzenie całości spraw związanych z obsługą kasową DPS:

  • odpowiadanie za właściwe przechowywanie i prawidłowe udokumentowanie dokonywanych obrotów gotówkowych,

  • m.in. zobowiązanie do przestrzegania ustalonej wysokości pogotowia kasowego,

  • sporządzanie raportów kasowych na wszelkie operacje gotówkowe w danym dniu na każdym koncie bankowym, na którym dochodzi do obrotu gotówkowego,

  • odpowiadanie za dopilnowanie formalnego udokumentowania wypłat przez osoby do tego upoważnione,

  • podejmowanie i odprowadzanie gotówki z i do banku,

  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie obrotu gotówkowego

  1. Prowadzenie ewidencji gospodarki materiałowej magazynów (ewidencjonowanie codziennych przychodów i rozchodów magazynowych),

  2. Rozliczanie inwentaryzacji materiałów w magazynie,

  3. Prowadzenie ewidencji wyposażenia w księgachinwentarzowych – (ewidencja ilościowo-wartościowa),

  4. Rozliczanie inwentaryzacji składników majątku rzeczowego (środków trwałych i pozostałych środków trwałych),

  5. Rozliczanie delegacji pracowników,

  6. Prowadzenie pełnej księgowości Warsztatów Terapii Zajęciowej.

  7. Ewidencjonowanie dowodów księgowych, tj. faktur zakupowych, wyciągów bankowych (zapłat)

  8. Znajomość ewidencji dochodów budżetowych i specyfiki dotyczącej rozliczania odpłatności za pobyt mieszkańców w DPS (zastępstwo podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej za te rozliczenia),

  9. Obowiązany jest znać akty normatywne dot. działalności finansowej i gospodarczej jednostek budżetowych samorządu terytorialnego,

  10. Wykonywanie innych prac zleconychprzez przełożonego, nie objętych niniejszym zakresem czynności.

     

IV. Warunki pracy

1. wymiar czasu pracy : pełny etat

2. pierwsza umowa na czas określony;
3. wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku

w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1960

z późn. zm.)

 

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia

osóbniepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi

poniżej 6%.

 

VI. Wymagane dokumenty :

 

1) list motywacyjny ,

2) (CV ), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały należy przedstawić

w dniu konkursu),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i doświadczenie

zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego naborem

5) podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych

ikorzystania z pełni praw publicznych,

6) podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślnie przestępstwo

ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się

przeciwko niemu postępowanie karne (lub przedłożenie kopii zaświadczenia o niekaralności

z Krajowego Rejestru Karnego),

7) podpisane odręcznie oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania

pracy na stanowiskuobjętym naborem ( zaświadczenie lekarskie, dla osoby, której zostanie

przedstawiona propozycja pracy),

8)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych

w złożonych dokumentach aplikacyjnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia

Parlamentu Europejskiego i Rady Europy ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie

ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne

rozporządzenie UE o ochronie danych) – załącznik do ogłoszenia. Klauzula informacyjna dot.

przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik do ogłoszenia.

9)podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów

 

Wymagane dokumenty należy składać w ciągu 10 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj.

w terminie do dnia 01.09.2023 r. do godz.15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowiskoksięgowego w DPS im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach”, za pośrednictwem poczty, lub osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego

w Łyszkowicach. O terminie zgłoszenia decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach. W przypadku nadesłania dokumentów aplikacyjnych pocztą decyduje data  wpływu dokumentów aplikacyjnych w DPS Łyszkowice. Oferty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje

 

Nabór składa się z dwóch etapów:

Wstępna klasyfikacja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym). Klasyfikacja końcowa (test i rozmowa kwalifikacyjna).

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznejwskazanych do kontaktówprzez kandydatów. Do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie dopuszczone pięć pierwszych osób, które uzyskały najlepsze wyniki w teście.

Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.malopolska.pl/dpswlyszkowicach oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach, Łyszkowice nr 64, 32-104 Koniusza.

Wygranie konkursu na stanowisko księgowego nie rodzi prawnego obowiązku zawarcia stosunku pracy na tym stanowisku.

Łyszkowice, dnia 22.08.2023 r.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej
im. Adama Chmielowskiego w Łyszkowicach

Łyszkowice 64, 32-104 Koniusza

tel. 12 386-90-04, 386-95-25

e-mail: lyszsoc@interia.pl

Agnieszka Trela